sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

viikko 14 /2017

Tämä viikko on ollut ehkä erilainen kuin mitä aiemmat viikot. Olin yövuorossa ma- ti välisen yön. Ja Aloitin torstaina 6 pv.n putken jossa on muutama ilta- aamu yhdistelmä. eli esim tänään olin illassa ja huomenna olen menossa aamuun.
Vasen polven levoaika jää aika lyhyeksi ja se tuntuu hiukan enemmän rasittuneelta kun ei kerkiä lepäämään tarpeeksi.

Tämän viikon pyhitin lepoviikoksi ja siihen että kroppa saa levätä.  Kerran olen vain tehnyt Fyssarin treenin. 
Huomenna palaa takaisin kuntosali treeneihin. 

Helmikuusta- huhtikuuhun vyötäröstä on kadonnut -4 cm  

Tänään sain kauheasti kyselyjä siittä miksi en ota kahvipullaa. Välillä se tuntuu todella ärsyttävältä kun yrittää parhaansa noudattaa ruokavaliota jott paino putoaa ja polvella sekä minulla olisi hyvä olla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti