tiistai 19. tammikuuta 2016

Kinesioteippauksesta, kuulumisia, leikkaukseen 38 pv

Viikon verran tuossa polvessa/ sääressä pysyi tuo toinen teippi, vielä toinen näyttää iisiltä ja hyvältä. Ei ole kauheasti irronnut. Tällä hetkellä reidessä on rehabtape  - kinesioteippiä
Kinesioteippiä on mennyt kauheasti ja sen oikean tuotteen löytäminen on ollut haastavaa. Monia kymmeniä euroa olen maksanut niistä, ja monet teipit olen reilun puolen vuoden aikana teipannut tuohon jalkaani. Osa teipeistä on pysynyt pari tuntia ja osa teipeistä on pysynyt pari päivää ja osa tosiaan sen viikon. Tässä on tosiaan joutunut opetteleen tuota polven teippaamista jo hyvän tovin... Olen kohta kuulemma teippauksen ammattilainen. 







Eilen tosiaan tein pienen kotijumpan. Treenijuomana oli fastin intra appelsiini, vaikka treeni oli kotitreeni. Ilman intraa se ois mennyt vain haukottelemiseksi. Tein eilen vatsoja ja selkää, vipunostot sivulle, hauiskääntöä ja pystypunneruksia. Tosiaan eilen iski oikein kokkaus into ja tein täytettyjä paprikoita. Nam, täytyy tehdä jonakin päivänä uudestaan. 








Olen ottanut mukaan ruokavalion nutriletin pirtelö juoman, jota juon kerran päivässä tai tarvittaessa fitfarmin wpc 80- heraproteiini jauhe jota juon myös toisinaan. Välipalana/ herkku menee tälläinen proteiini patukka.   


Aamupaino oli tänään  taas pudonnut. Olen ihan tyytyväinen, mutta matkaa on vielä paljon siihen mitä haluaisin painaa ennen leikkausta, mutta kuitenkaan en saa kadottaa tuosta reidestä sitä kirottua lihasmassaa. Tänäänkin olen tunnollisesti tehnyt fyssarin ohjeiden mukaan liikkeet tuolle reidelle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti